Известие

Collapse
No announcement yet.

Функция "Defrost" (размразяване)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
    Ами подложката е изключително податлива на топлина.Само доближих поялника и почна да се топи.

    ----------
    ecotronic,не грешиш За това и ти казах че под 5 градуса не е ефективно
    от какъв материал е тази подложка?а това защо почва да духа с толкова зкъснение,останах с впечатление, че има някакъв реотан във въздуховода ,който се топли 10 сек. и после 10 секунди отдава
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #17
      Колеги как да разбера предното ми стъкло дали е отопляемо демек с реотан
      В долната част е черно и има три четири реда точки Но не виждам минаващи лентички И друго откъде се пуска тая екстра размразяване - кой е бутона за да разбера най-вероятно че я нямам но знам ли
      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

      Comment


      • #18
        така както го описваш..нямаш.Бутона е до този за задните реотани
        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

        Comment


        • #19
          Или същият бутон но за предното стъкло Утре ще пробвам и моята кво ша каже
          ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

          Comment


          • #20
            Аз функцията я имам. До тоя момент обаче не знаех, че е с реотани.
            Нещо друго ме тревожи.
            Имам колата вече втора година и чак сега се замислям дали огледалата са ми с подгрев. Знаете ли дали са стандартни за всички версии или са опционални?
            Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

            EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

            Comment


            • #21
              101 процента си с подгрев.Аз не се сещам за италианка след 88 година,която да няма подгрев на огледалата.
              5 Ланчии зад гърба си!
              И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
                Аз функцията я имам. До тоя момент обаче не знаех, че е с реотани.
                Нещо друго ме тревожи.
                Имам колата вече втора година и чак сега се замислям дали огледалата са ми с подгрев. Знаете ли дали са стандартни за всички версии или са опционални?
                Щом не се сещаш сутрин да си псувал ,че нищо не виждаш в огледалата значи подгрева ти работи
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Pepko-Bepko Покажи съобщение
                  101 процента си с подгрев.Аз не се сещам за италианка след 88 година,която да няма подгрев на огледалата.
                  Би следвало тогава да се активира като размразявам задния джам?
                  Освен утре да я пробвам. Тогава ще погледна и за реотани под чистачките.
                  Позволете ми обаче да изтъкна и това, че има предимство от това, че чистачките са завряни под капака. Дори да оставя естетиката настрана, аеродинамиката е такава , че върху тях не се събира сняг докато караш.
                  Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                  EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
                    Аз функцията я имам. До тоя момент обаче не знаех, че е с реотани.
                    Нещо друго ме тревожи.
                    Имам колата вече втора година и чак сега се замислям дали огледалата са ми с подгрев. Знаете ли дали са стандартни за всички версии или са опционални?
                    Функцията размразяване при която се ползва топъл въздух не ползва електрически нагреватели а топлина, генирирана от климатика. Поради това практически не работи при по-ниска от 5 гр. околна температура (не работи на студен двигател).И поради това сработва след няколко секунди, докато инвертира климатикът. Електрическите нагреватели ги има само на някои модели и служат да греят чистачките в изходното им положение (предполагам когато греят и огледалата).


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Колега Екотроник сигурен ли си в това което казваш за климатика на колата?Аз никога не съм чувал автомобилен климатик и компресор които може да работи в режим отопление.При функция дефрост се включва компресора и работи в режим охлаждане за да премахне конденза по стъклото.
                      5 Ланчии зад гърба си!
                      И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Pepko-Bepko Покажи съобщение
                        Колега Екотроник сигурен ли си в това което казваш за климатика на колата?Аз никога не съм чувал автомобилен климатик и компресор които може да работи в режим отопление.При функция дефрост се включва компресора и работи в режим охлаждане за да премахне конденза по стъклото.
                        Това само го предполагах, без да бъда сигурен.
                        Предположението ми се основаваше на следното:
                        Защо изминава определено време от подаването на командата (не е заради нагряването на електрически нагреватели)? Защо дисплеят визуализира режим "High"? Защо работи и на студен двигател? Защо не работи така, когато околната температура е под 5 гр.?
                        Накратко отговорите на тези въпроси ме насочиха към теорията за инвертирането.
                        А и колегата Linkestis, на когото безрезервно вярвам, също го потвърди.

                        Но кой знае? Затова сме се събрали тук, за да вървим дружно към истината.

                        PS: Всъщност големия и съвсем резонен въпрос, който поставяш (затова дали се инвертира или не работата на климатика) е свързан с въпроса дали при премахването на изпотяването духа топъл или студен въздух. Аз съм останал с впечатлението, че в този момент духа топъл въздух. Но може и да греша.
                        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 22:30.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Това само го предполагах, без да бъда сигурен.
                          Предположението ми се основаваше на следното:
                          Защо изминава определено време от подаването на командата (не е заради нагряването на електрически нагреватели)? Защо дисплеят визуализира режим "High"? Защо работи и на студен двигател? Защо не работи така, когато околната температура е под 5 гр.?
                          Накратко отговорите на тези въпроси ме насочиха към теорията за инвертирането.
                          А и колегата Linkestis, на когото безрезервно вярвам, също го потвърди.

                          Но кой знае? Затова сме се събрали тук, за да вървим дружно към истината.

                          PS: Всъщност големия и съвсем резонен въпрос, който поставяш (затова дали се инвертира или не работата на климатика) е свързан с въпроса дали при премахването на изпотяването духа топъл или студен въздух. Аз съм останал с впечатлението, че в този момент духа топъл въздух. Но може и да греша.
                          Духа студен въздух, за да може да уеднакви температурата на стъклото отвън и вътре.
                          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Вчера сутринта при минус 6 градуса го натиснах,тъкмо бях запалил(исках да си пусна подгрева на задното стъкло,винаги ги бъркам двете копчета ),сработи за около 5-6 секунди може би,никога не съм обръщал внимание какъв въздух духа,иначе топлото в колата винаги идва от двигателя,климатроника в колата не е като климатика в къщи.Като се задейства анулира всички зададени преди това настройки -май.Който утре кара да го пробва на студен и топъл двигател и да каже какво става.
                            Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:46.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #29
                              Духа топъл изсушен въздух,които спомага да се премахне по-бързо влагата по предното стъкло,и съответно по-бързо да се подобри видимостта.За това и под 5 градуса започва да "мисли",и в крайна сметка компресора не се включва и за момент започва силна струя въздух която спира след около 5-6 сек.
                              Той че не е като домашните климатици е ясно..но по спомен са ми обяснявали че се получавало охлаждането на системата по този начин..вместо да се охлажда през радиатора и перката.Но за това не гарантирам.Факт е обаче че при влажно но не студено време действа.
                              Last edited by Linkestis; d.m.y г., 22:56.
                              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                              Comment


                              • #30
                                Днес при -8 градуса докато духаше топло и стъклата в горния край бяха изтотени натисннах бутона за стоменатата функция и задуха студено за някакви секунди които не съм ги засичал - това го повторих неколкократно и стъклата си останаха изтотени, докато тотално не се затопли купето.
                                Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                                Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                                Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X